SATIŞ SÜRECİ YÖNETİMİ

Müşteri İlişkilerini CRM kavramlarında merkezi olarak toplayan ve izleyen sistem, proje esaslı teklif-sözleşme süreçlerinin yönetimi ve bayi kanallarının etkin kullanımını sağlamaktadır.

Bayi Portalı, Müşteri Portalı, Merkezi Microsoft Dynamics CRM desteği,

ERP entegrasyonu ve OLAP temelli çok boyutlu derinlemesine analiz olanakları ile İşletme müşteriye birden çok noktadan ulaşma,  kanal kontrolu ve rekabet avantajı olanağı kazanmaktadır. BMTECH Microsoft CRM platformunda .Net teknolojisi ile geliştirdiği web tabanlı uygulama ve Portal yapısı ile ,

 * Proje esasındaki satış süreçlerine ve

 * Bayi kanalı ile son tüketiciye ulaşan yaygın satış süreçlerine

etkin destek sağlamaktadır.

Miele için geliştirmiş olduğu, özel bir satış konseptini destekliyen sistem, kriz süreçlerinde etkin nakit planlaması ve sıfır batak riski taşıması nedeniyle büyük başarı kazanmıştır. Microsoft tarafından başarı öyküsü olarak tanıtılan sistem halen Türkiye dışında Kanada, İrlanda, Portekiz ve İsveç’de uygulamaya alınmıştır.

PDF-Viewer -icon

 

 

Geliştirilen Satış Süreci Yönetimi sistemi aşağıdaki fonksiyonlara sahiptir.

* Fırsat - Teklif Yönetimi

   - Satış Örgütü ve/veya Bayiler Kanalıyla Verilen Tekliflerin Takibi

   - Hedef Olasılık Analizi (Pipeline Analysis)

   - Satıcı Zaman ve Performans Analizi (Timesheet / Scheduling)

   - Aktivite Planlama ve Takip (Ziyaret, Telefon Görüşmesi, Toplantı, vb.)

* Pazarlama Yönetimi

   - Fuar ve Etkinlik Planlama, Sonuç Analiz, ve Takip

   - Duyuru, Bilgilendirme ve Ön Tanıtımların SMS ve Email Yoluyla Yapılması

* Satış Yönetimi

   - Satış Sürecinin Baştan Sona İlişkili Olarak Takibi (Fırsat, Teklif, Sözleşme, Fatura)

   - Sipariş, Fatura , Sevkiyat Bilgilerini Gerçek Zamanlı Olarak Görme

   - Tahsilat ve Risk Bilgilerini Sorgulama

   - ERP ile Çift Yönlü İletişim