SERVİS AĞI VE ÇAĞRI MERKEZİ YÖNETİMİ

Satış sonrası hizmet örgütünüzü, katlanılması gereken bir masraf kaleminden, karlılık merkezine dönüştürün.

Etkin CRM olanakları sayesinde artan hizmet kalitesinin sağladığı müşteri memnuniyeti ve referans değeri, bakım/destek sözleşme yenileme satışlarına olumlu etkisi, kontrol edilebilen anlaşmalı servis örgütünün sağladığı cihaz ve müşteri bilgisi işletmeye hem parasal hem de müşteri memnuniyeti açısından değer kazandırmaktadır.

BMTECH tarafından Microsoft Dynamics CRM platformunda geliştirilen Servis Ağı ve Çağrı Merkezi uygulaması, şirket içinden intranet ortamında, yetkili servisler, teknisyenler ve müşteriler tarafından Portal arayüzü ile internet/extranet üzerinden kullanılmaktadır.

1) SERVİS PORTALI

Teknisyen/Servis İşlemleri

* Duyuruların Görüntülenmesi

* Servis Çağrısı Açma

* Teknisyen Takvimi Görüntüleme ve Çağrı Planlama

* Teknisyen Diğer Etkinlik Bildirim (İzin, Eğitim, vb.)

* Açık Servis Çağrılarının Görüntülenmesi

* Servis Çağrısının Bir Servis Formu ile Kapatılması

    - Çağrı Detaylarının Girilmesi

    - Kullanılan İşçilik, Yol ve Yedek Parça Bildirimlerinin Yapılması

    - Garanti Uzatma Satışı

* Servis Çağrısının “Hızlı” Kapatılması (yerinde gerçekleşmeyen çağrılar için)

* Müşteri Adres, Cihaz, Geçmiş Çağrı, Cihaz Geçmişi Bilgilerinin Görüntülenmesi

* Yedek Parça Siparişi Açılması

* Servis Belgelerinin Görüntülenmesi (Montaj Şartnameleri, eğitim dokümanları, vb.)

Çağrı Merkezi İşlemleri

* Tüm Servis Çağrılarının Görüntülenmesi ve Takip Edilmesi

* Müşteriye Anket Uygulanması

* Müşteri İstek/Şikayet Kaydı Açılması ve Takibi

* Bakım Sözleşmeleri Satış ve Yenileme

* Aksesuar ve Sarf Malzemesi Satışı

2) SERVİS YÖNETİM MERKEZİ

Bilgi Portföyü

* Bayi ve Servisler

* Teknisyenler

* Müşteriler

* Cihazlar

    - Garanti Uzatmaları

    - Yedek Parça Kullanımları

    - Servis Formları

* Ürün Tanımları

* Yedek Parçalar

    - Tanımları

    - Fiyat Sirküleri

    - Stok Bilgisi

    - Siparişleri

* Çağrılar

* Servis Takvimi

* Servis Belgeleri (Montaj Şartnameleri, Eğitim Dökümanları, vb.)

* Müşteri Anketleri

İşlemler

* Eğitim Planlaması (Katılanlar Geri Dönüşü)

* Hakediş/Komisyon

    - Puan-Yedek Parça İlişkisi Kurulması

    - Servis Formlarındaki Bildirimlere Göre Hesaplama

* Duyuru Girilmesi

* Kullanıcı Tanımlanması