GÜNCEL HABERLER

Sadık Müşteri mi; Yeni Müşteri mi Öncelikli

Sadık Müşteri mi; Yeni Müşteri mi Öncelikli

Yayınlanma tarihi:20.01.2014

Five Stars tarafından yapılan bir araştırma, Pazarlamacıların % 63'ünün, promosyon faaliyetlerinin asıl hedefinin yeni müşteri bulmak olmasıgerektiğine inandıklarını göstermiştir. Bu inanç işletme karlılığını artırma yönünden gerçekci bir inanç mıdır sorusunun cevabı ise, Five Star'ın araştırması sonuçlarına göre,  "Hayır"

1 Milyonun üzerinde müşterinin gerçekleştirdiği14 Milyon dükkan ziyaretinin incelenmesi sonucunda, sadık müşterilerin toplamın sadece %20 sini oluşturmalarına karşın, dükkan ziyaretlerinin % 72'sini, cironun ise % 80'ini oluşturdukları belirlenmiş.

Yine bu araştırmanın sonuçlarına göre, yeni müşteriler çok daha fazla fiyata duyarlı, indirim esaslı promosyonlarla mağazaya girmesi sağlanan yeni müşterilerin, satış olasılığı % 5 - 20 arası seyretmekte, ancak %36 sı, indirim dışı alım yapmakta ve  ikinci kez mağazaya gelme oranı %20 de kalmaktadır. Yeni müşteri'leri sadık müşteriye dönüştürme oranı ise % 1 seviyesindedir. 

Sadık müşteriler ise promosyonların kendilerine email yoluyla gönderilmesini kabul etmekte (İzinli Pazarlama Kurallarının geçerli olduğu ülkeler için bu çok önemli bir oran), promosyon dışı ürünleri de alanların sayısı ise % 60'ları bulmaktadır.

Dip toplamda bakıldığında Müşteri yaşam döngüsü boyunca Sadık Müşteriler, yeni müşterilere oranla 10 kat daha fazla getiri sağlamakta.

Five Star, bu araştırma'nın sonucunda, işletmeyi büyütme ve karlılığını artırmanın en iyi yönteminin Bilişim Teknolojisi ile desteklenen Sadakat Programları ile Müşteri Portföyünü "Sadık" müşterilere dönüştürmek olduğunu öneriyor.

Yazının Orjinal Metni için : http://loyalty360.org/resources/article/focus-on-loyal-customers-over-new-acquisitions


 
LUKOIL e-Memo Uygulaması Canlıya Geçti

LUKOIL e-Memo Uygulaması Canlıya Geçti

Yayınlanma tarihi:06.01.2014

Dünya Markası LUKOIL'in Bayi örgütü ilişkileri ve istek yönetim sisteminin Microsoft Dynamics CRM üzerinde yeniden yapılandırılması BMTECH tarafından gerçekleştirildi.

Bayi profili ve satış bilgileri için SAP ile gerçek zamanlı arayüze sahip sistem, isteklerin İşletme içinde değerlendirme ve karar süreçlerini elektronik ortamda gerçekleştirmek için gerekli alt yapıyı sağlamakta.

Sistem 1 Ocak 2014 tarihi itibarıyla canlı kullanıma açıldı

BMTECH, arayüzlerin hazırlanması, bilgilerin temizlenmesi ve transferi, sistemin uygulamaya alınması süreçlerindeLUKOILProje Grubu ile yakın ve etkin işbirliği sağlıyarak projenin hedeflenen zaman planında gerçekleşmesini sağladı.


 
İpragaz GO Projesi Canlı'ya geçti

İpragaz GO Projesi Canlı'ya geçti

Yayınlanma tarihi:01.01.2014

Akaryakıt sektörüne giren İPRAGAZ, Müşterilerine benzersiz bir alışveriş deneyimi sunmak için Microsoft Dynamics CRM platformunda BMTECH tarafından geliştirilen  Müşteri Profillendirme ve Gerçek zamanlı Promosyon Uygulama Çözümünü seçti.

EXTRA Bilgi Çözümleri, TURPAK ve İPRAGAZ IT Bölümü ile yakın işbirliği içinde gerçekleştirilen entegre çözüm de, Kart verilmesi, İndirim ve Puan kazanımı, kullanımı Pompa Başında başkaca bir arayüz olmaksızın gerçek zamanlı olarak uygulanıyor.

Sistem, 2013 Aralık ayı itibarıyla uygulamaya açıldı.


 
LUKOIL Müşteri Sadakat Kartı Projesi İhalesini BMTECH Kazandı

LUKOIL Müşteri Sadakat Kartı Projesi İhalesini BMTECH Kazandı

Yayınlanma tarihi:22.11.2013

LUKOIL tarafından mevcut Sadakat kartı Programını yeniden yapılandırma ve gerçek zamanlı uygulamaya geçme projesine ilişkin ihaleyi BMTECH kazandı.

Akaryakıt Sektöründe benzer deneyimlere sahip olma özelliğinin ağırlıklı karar kriterini oluşturduğu projeyi kazanan BMTECH Ocak ayı içinde çalışmalara başladı. Bu proje BMTECH'in akaryakıt Sektöründe üstlendiği dördüncü Müşteri Sadakat Programı projesi.

Proje, Microsoft Dynamics CRM platformunda tüm akaryakıt transactionlarının toplanmasını, Müşteri temel bilgileri ile satınalma bilgileri birleştirilerek Müşteri Profilendirilmesini, kampanya duyuru ve yönetimini kapsamaktadır.

Sistem puan toplama ve indirim yapma konusunda çok çeşitli senaryoları düzenlemeye olanak vermekte, satın alma anında müşteri profiline uyanlar arasında en avantajlı olanını uygulamaktadır.

Sistemin, TURPAK ve ASİS pompa otomasyon sistemleri ile gerçek zamanlı, SAP ile de gerçek zamanlı ve dönemsel entegrasyon arayüzleri bulunmaktadır.


 
DAS Otomotiv Satış ve Servis Projesi canlıya geçti.

DAS Otomotiv Satış ve Servis Projesi canlıya geçti.

Yayınlanma tarihi:28.10.2013

Dünya’nın en önemli Vinç üreticisi Terex Grubunun Türkiye Temsilcisi DAS Otomotiv Ticaret Ltd.Şti. Satış ve Servis süreçlerinin desteklenmesinde BMTECH tarafından Microsoft Dynamics CRM platformunda geliştirilen entegre çözümü tercih etti .

14 ülke’ye satış yapan, 30 üzerinde ülkeye’de montaj ve servis hizmeti, yedek parça sağlayan DAS Otomotiv, potansiyel müşteri ilişkileri, ünite teklif takibi, servis planlaması, yedek parça teklif ve satış, vinç ünitelerinin yaşam döngüsünün takibini BMTECH tarafından geliştirilen platformda yeniden yapılandırdı.


 
directComm Kampanya Yönetim Sistemi Kullanıma Alındı

directComm Kampanya Yönetim Sistemi Kullanıma Alındı

Yayınlanma tarihi:12.10.2013

Doğrudan Pazarlama konusunda 2000 yılından bu yana farklı sektörlerde bir çok lider kuruluşa hizmet veren directComm, Müşterilerini desteklemek için platform olarak Microsoft Dynamics CRM'i, iş ortağı olarak da BMTECH'i seçti.

BMTECH tarafından kurulan sistem,

  • Farklı kaynaklardan akan bilgilerin Microsoft Dynamics CRM platformunda entegre edilerek toplanmasını
  • Müşteri profil ve davranış bilgilerinin Kampanya hedeflerine uygun analizi ve segmentasyonunu
  • SMS ve eMail entegrasyonu ile izinli pazarlama kurallarında Müşteri ile iletişim sağlanmasını
  • Sonuçların derinlemesine analiz ve raporlanmasını sağlamaktadır.


 
BEŞİKTAŞ 1903 Kartı Projesi Canlıya Geçti

BEŞİKTAŞ 1903 Kartı Projesi Canlıya Geçti

Yayınlanma tarihi:15.05.2013

EKSTRA Bilgi Sistemleri tarafından tasarlanan ve yönetilen, multi partner Sadakat Uygulaması Beşiktaş 1903 Kart''ı uygulamasınını altyapısı, EKSTRA'nın CRM konusunda stratejik iş ortağı BMTECH taradından gerçekleştirildi.

BMTECH, kart satışı için Telefon, Web Sitesi ve Sanal Pos entegrasyonuna sahip bir Call Center Uygulaması, Kart sahiplerinin profillendirilmesi, promosyon ve diğer duyuruların yapılamasını sağlayan SMS ve email entegrasyonu, Kart transactionlarının takip edildiği ve Müşteri profillerinin güncellendiği temel Micrsoft Dynamics Uygulamasını gerçekleştirdi.

 


 
Ekstra Bilgi Çözümleri Sadakat Kartı Platformu oluşturulması için BMTECH'i Stratejik İş Ortağı olarak seçti.

Ekstra Bilgi Çözümleri Sadakat Kartı Platformu oluşturulması için BMTECH'i Stratejik İş Ortağı olarak seçti.

Yayınlanma tarihi:01.03.2013

Üye kuruluşlara sadakat kartı, aktif pazarlama ve gerçek zamanlı promosyon hizmetlerini ortak bir pazarlama hizmeti olarak sağlayacak EKSTRA Bilgi Çözümleri ve İletişim Hizmetleri Microsoft Dynamics CRM ve Veri Analizi konularında Stratejik İş Ortağı olarak BMTECH’i seçti.

Türkiyenin, konusunda önde gelen teknoloji firmalarının yakın işbirliği içinde oluşturulan çözüm modelinin, call center üzerinden sadakat kartı satışı, tüm data toplama, profillendirme ve analiz bölümleri BMTECH tarafından Microsoft Dynamics CRM yapısı üzerinde gerçekleştirilmektedir.


 
Miele Portekiz  CRM Versiyon Güncellenmesi ve Yenileme Projesi onaylandı.

Miele Portekiz CRM Versiyon Güncellenmesi ve Yenileme Projesi onaylandı.

Yayınlanma tarihi:19.12.2012

MIELE Portekiz’de 2009’dan bu yana başarı ile çalışan “Bayi Yönetimi” ve “Müşteri Sadakat Kartı” uygulamalarının güncel Microsoft Dynamics CRM versiyonuna yükseltmesi için proje çalışmalarına başlandı.

Kısa zamanda teslim edilmesi planlanan projenin ilk sürümü ile MIELE Portekiz’in bilgi erişimi, kullanım kolaylığı ve raporlama alanlarında daha çok verim elde etmesi bekleniyor. Bunu hemen akabinde takip edecek olan versiyonda da uygulamaya Konsinye Satış modülü gibi ek fonksiyonların eklenmesi hedefleniyor.


 
EMAS CRM tabanlı Bayi Satış Ve Pazarlama Projesi başarıyla tamamlandı.

EMAS CRM tabanlı Bayi Satış Ve Pazarlama Projesi başarıyla tamamlandı.

Yayınlanma tarihi:12.12.2012

Türkiye’de Elektroteknik ve Makine Sanayii’de 1969 yılından bu yana üretim, montaj ve pazarlama konularında hizmet veren EMAS, CRM tabanlı Bayi Satış Ve Pazarlama Yönetimi sisteminin kullanımına Nisan ayı başı itibariyle başladı.

BMTECH tarafından yazılım geliştirme ve CRM uyarlama çalışmalarına 2011 yılının sonunda başlanan proje ile satış kanalının yönetimi, teklif-sipariş süreçlerinin şirket içi görünürlüğünün yükseltilmesi, müşteri ilişkilerinin yakından takibi, pazarlama aktivitelerinin planlanlaması ve aktif yönetilmesi hedefleniyor.


 
IKEA ile Kurumsal Anlaşma imzalandı.

IKEA ile Kurumsal Anlaşma imzalandı.

Yayınlanma tarihi:01.10.2012

IKEA Türkiye BMTECH ile yaptığı ortak çalışma ile Microsoft Dynamics CRM, Microsoft SQL Server  Lisans yenilemesini, orta dönem gelişme stratejesi perspektifinde  en ekonomik bütçe ve ödeme koşullarında gerçekleştirdi.  İmzalanan 3 yıllık Microsoft Kurumsal Anlaşması, önümüzdeki dönemdeki versiyon yenilemeleri ve planlanan mağazaların lisans ihtiyaçlarını da kapsamaktadır.


 
Form Makina'da Microsoft Dynamics 2011 altyapısında süreç entegrasyonu sağlandı.

Form Makina'da Microsoft Dynamics 2011 altyapısında süreç entegrasyonu sağlandı.

Yayınlanma tarihi:12.04.2012

2009 yılında başlattığı CRM projesinde beklediği hedeflere ulaşamayan FORM MAKİNA, projeyi Microsoft Dynamics CRM 2011 platformunda BMTECH danışmanlık ve destek hizmetleri ile yeniden yapılandırarak, ayrı konumlanmış olan satış ve servis iş süreçlerini entegre ederek iş süreçlerini etkinleştirdi.

Mazak Takım tezgahlarının Türkiye temsilciliğini yapan FORM MAKİNA, ünite ve yedek parça satışlarının yanısıra, 2.000 dolayında tezgaha montaj, bakım ve onarım hizmeti sağlamaktadır.

BMTECH geçmiş dönemde toplanan bilgileri de koruyarak FORM MAKİNA’nin satış – servis – yedekparça departmanlarının entegre ve etkin çalışması için gerekli, yeniden yapılandırma, yazılım, data temizlik ve transferi, eğitim ve geçiş dönemi desteğini sağladı.


 
Vodafone Basın İlişkileri Yönetim ve Takip Uygulaması Canlıya Geçti.

Vodafone Basın İlişkileri Yönetim ve Takip Uygulaması Canlıya Geçti.

Yayınlanma tarihi:01.03.2012

VODAFONE'un PR Ajansı Red Unit ile birlikte kullanacağı CRM tabanlı Basın İlişkileri Yönetim ve Takip Uygulaması Mart ayında kullanıma açıldı.

Basın yetkilileri ile yapılan görüşmeler, toplantılar ve aktiviteleri planlamak ve takip etmek üzere tasarlanan sistem Microsoft CRM olanaklarından faydalanarak etkin bir yönetim aracı sağlıyor.